Avtalen med dine partnere finner du under Avtale. Som bestiller oppretter du avtale mot dine utførende og som entreprenør kan du opprette avtaler mot privatkunder og bedrifter. Avtaleforslag fra dine bestillere kommer inn under Til godkjenning i venstre spalte og avtaler som du har opprettet til din entreprenør, ligger under Sendt til godkjenning.
Klikk på filterknappen for å filtrere søket ditt. Klikk deretter på bransje, kompetanse eller nøkkelord som du vil ha med i ditt utvalg.
Ordene du velger, merkes med en grønn hake.

Velger du å deaktivere avtalen, må du angi start- og sluttdato og klikke på Lagre. Dette kan gjøres av både bestiller eller utførende, og innebærer at parten ikke kan velges for nye oppdrag i den angitte perioden. Avtalen kan når som helst reaktiveres.

Avtaler som har en ekstern ID gjennom integrasjon kan oppdateres til en ny versjon. Tidligere versjoner slutter da å være gyldig så fort den nye versjonen blir godkjent.

Når du ønsker å opprette en ny versjon av en avtale kan du begynne på den med å kopiere fra den gamle avtalen.
Velger du å deaktivere avtalen, må du angi start- og sluttdato og klikke på Lagre. Dette kan gjøres av både bestiller eller utførende, og innebærer at parten ikke kan velges for nye oppdrag i den angitte perioden. Avtalen kan når som helst reaktiveres.

Du kan skrive ut avtalen ved å klikke på Skriv ut-knappen i øvre høyre hjørne.